vineri, 24 iunie 2011

Ce poate motiva o persoana sa inceapa un blog?

Urmăresc în fiecare dimineața anumite bloguri financiare în deosebi scrise de nemți. Imi face placere sa citesc despre ce și cum fac alții pentru a dobândii independenta iar apoi libertatea financiara. Sa vad care este evoluția lor si cum încerca sa își atingă telul. La noi acest tip de blog-ing se rezuma mai mult la bloguri care vreau sa ne racoleze în tot felul de "afaceri pe net" de care sincer m-am saturat.
Citind în fiecare zi experientele lor am descoperit multe recomandări pentru lectura. Asa am descoperit si cartea lui Bodo Schafer - Calea spre independenta financiara - Cum sa faci primul milion de dolari in sapte ani 
 
Aceasta carte a fost lăudata ca și una care iți schimba viata, într-adevăr ce pot sa spun ca ea te inspira si reușește sa iți deschidă ochii cu condiția sa accepți mesajul.
Cartea asta m-a si determinat sa încep acest blog pentru a deschide calea spre comunicare și pentru a crea o platforma de discuții pentru cei interesați de tema "siguranța > independenta > libertate financiara"
Totodată este si un exercițiu de disciplina pentru mine sa dovedesc consecventa în a updata acest blog.
Cam atâta pentru dimineața asta, sa aveți o zi minunata!

2 comentarii:

  1. Ai un blog foarte interesant. Am avut ocazia sa fiu la un seminar a lui Bodo Schafer, e o persoana extraordinara, iar metodele lui chiar functioneaza. Inca nu am 1.000.000$, dar sunt pe drum. Mult scucces in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sărut mana pentru incurajare!!!
    Mi-ar plăcea sa putem discuta cum ai început tu acest drum, poate printr-un articol guest.
    Îţi urez mult succes pe calea ta spre 1.000.000$.
    Sper sa ţinem legătura.

    RăspundețiȘtergere